Agencija SVA je prethodnih meseci radila na kampanji za našeg klijenta 4U pharma i proizvod Viranto. Ipak, ovo nije samo priča o još jednoj kampanji.
Kao agencija, presrećni smo što smo stekli poverenje klijenta da baš nama poveri svoju prvu, pravu i veliku kampanju sa kojom ulazi u svet masovnih komunikacija.
Ali smo još više bili inspirisani prilikom da kreiramo komunikaciju za 100% prirodan proizvod koji, osim sjajnih karakteristika, ima za cilj istinsku promenu ponašanja kod svojih kupaca.
Kako zvanični EU podaci pokazuju, čak 85% infekcija uzrokovano je virusima, a ne bakterijama. Uprkos tome, evropsko istraživanje o potrošnji antibiotika (u ESAC projektu) pokazuje da se oko 65% svih antibiotika prepiše za virusnu infekciju.
Zato smo ovom kampanjom želeli da kreiramo svest o benefitu “Wait & See” pristupa primenom Viranta par sati nakon pojave simptoma i pozovemo sve da sačekaju i daju priliku organizmu da se na prirodan način izbori sa virusima.
Kroz dva spota za decu i odrasle, duhovite scene opisuju sve nas kao mame (uvek uplašene i zabrinute) i nas kao pacijente (od suviše dramatičnih do suviše hrabrih) gde se, igrajući se sa različitim karakterima, stvara priča u kojoj prepoznajemo sebe i one o čijem zdravlju uvek brinemo.
Naše idejno rešenje je, gotovo na prvo čitanje, definisalo da pozovemo maestralnog Rašu Andrića i sa njim snimimo spot kome će svi želeti da se vrate.
Kako je sve počelo?
Prvi korak činila je temeljna edukacija o samom proizvodu.
Našem klijentu bilo je važno da u potpunosti razumemo specifičnost i kvalitet Viranta, ali iznad svega njegovu korist po pojedinca i društvo u celini. Počelo je od upoznavanja, a završilo se tako što smo svi iz agencije do kraja pripreme kampanje imali barem jednu kutiju Viranta u kućnoj fioci.
Kreativni proces
Na osnovu jasno definisane strategije kampanje ušli smo u proces osmišljavanja kreativnog koncepta. Viranto je preparat od prirodnih sastojaka, pa je tako i svaka naša odluka u kreativnom promišljanju bila prirodna.
Našoj ciljnoj grupi se obraćamo prirodnim tonom, jezikom prijemčivim običnom čoveku.
Identifikovali smo koje su to prirodne reakcije jednog roditelja na bolest deteta. A prirodno je bilo i da se pozabavimo i oslikamo situacije u kojima zatičemo odrasle kada se njihovim planovima ispreče prehlada ili grip.
Na kraju krajeva, prirodno je bilo da izaberemo vrsnog reditelja, Rašu Andrića, da svemu da svoj vrcavi, upečatljivi pečat.
Snimajući dani
Jedna ekipa uspela je u dva vezana dana da snimi dva Viranto spota, tačno u minut po planiranom vremenu!
Zahvalni smo našem klijentu 4U pharmi što nam je ukazala poverenje i prepustila da aktivno učestvujemo i doprinesemo snimajućim danima, a reditelju Raši što je umeo da nas i nasmeje na setu i zaintrigira svojim znanjem.
Naposletku smo stvorili dva autentična spota na koja smo ponosni!
Promocija
Uoči početka kampanje, organizovali smo PR događaj na kojem su eminentni medicinski stručnjaci govorili o pravilnom lečenju virusnih infekcija, za koje je potrebno vreme, priroda i strpljenje – odnosno Viranto Forte i Viranto Adults.
Nama je preostalo da pustimo spot da živi za sebe i verujemo da će poruka koju nosi podstaći ljude da promene ponašanje u smeru adekvatnijeg tretiranja prehlade i gripa.
Pogledajte finalna rešenja za TV kampanju. ⤵️
Agencijski projektni tim:
Maja Subotić, Project Director
Milena Simovic, Project Leader
Ivana Petkovic, Creative Director
Marija Joksimovic, Media Strategist
Selena Ćurčić, Head of Design
Milica Stojanovic, Digital Media Specialist
Miodrag Dodić, Main Designer
Pavle Lazarević, Copywriter
Marija Trivic, PR Specialist
Produkcija: Brand Vision
Reditelj: Radivoje Andric
Više o kampanjama koje smo realizovali pogledajte na našem sajtu.