Blog

Ilija Siljanović: Uputstvo za upotrebu Gen Z

Ukoliko ste pročitali naslov i pomislili da je pretenciozan – potpuno ste u pravu. Neću ni pokušati da osporim da je to…

U slavu dobrim konvencijama

Sinoć sam sa starijom ćerkom gledala aktuelnu epizodu Survivora. Njoj je to prva sezona koju prati jer ima 12,5 godina. Reče mi…

CSR kao inspiracija za brend ili korporativna formalnost?

Pod utiscima pozitivnih komentara naših klijenata i saradnika na temu agencijske novogodišnje akcije sa tržnim centrom ’’Stadion’’, koja je imala za cilj…

Ilija Siljanović: Doručak kod Nike-a

Ako ste ikada osetili uzbuđenje zbog najave saradnje dva brenda koja volite, onda i sami možete pretpostaviti koliko ovakva partnerstva mogu biti…

IVANA PETKOVIĆ, SVA: „Sve više brendova se pita ko su suštinski, šta rade i kako utiču na društvo u celini“

Kreativna direktorka SVA agencije, Ivana Petković, dala je intervju za Advertiser Serbia osvrćući se na primere dobrih kreativnih kampanja u protekloj godini,…

Društvena odgovornost u fokusu: SVA projekat “Šta bi ti majka rekla?”

Ove zime u garaži Stadion Shopping Centra, na nivou -1 kod samog ulaza u centar, primetićete novi grafit pod nazivom „Šta bi…