Pristup
Mi radimo na sebi više od tri decenije.
Stičemo nova znanja, razvijamo se u skladu s trendovima, neprestano istražujemo, i s radoznalošću uvek idemo korak dalje – da bismo mogli danas da odgovorimo na svako pitanje iz sveta komunikacije za kvalitetnije sutra.
Pitajte nas slobodno, jer smo izgradili metodologiju rada i internu kulturu, koje su garant uspešnog dijaloga i ono po čemu se razlikujemo od drugih. Odavno praktikujemo u pogledu priprema kampanja različite pristupe od design thinking-a do jobs-to-be-done tehnika.
Ono što je najvažnije za naše partnere jeste da naše ideje uvek stignu tamo gde smo mi pažljivo planirali, prateći putokaze koje smo s našim partnerima postavili, u zdravom kolaborativnom okruženju, uvek i isključivo u najboljem interesu posla.
Proces rada
1. Analiza i razumevanje konteksta
tržište / publika / komunikacioni trendovi
2. Definisanje strateškog polazišta
brend / komunikaciona / biznis strategija
3. Ideacija i kreacija
razvoj ideja za komunikaciju / aktivacije
4. Idejna rešenja
dizajn i copywriting
5. Produkcija
izrada i isporuka konkretnih idejnih rešenja u svim materijalnim i digitalnim formama i formatima
6. Vođenje projekata i kontrola procesa
organizacija posla, upravljanje procesom, praćenje toka komunikacije i preduzimanje adekvatnih mera za postizanje optimalnih rezultata u okviru definisanog budžeta, izveštavanje